reyhan03K ben hep baştan beri kız hissediyordum rüya da görmüştüm ilk hamileliğimde herkes çevremde kız dediler bende erkek dedim rüyamda da gördüm erkek çıktı şimdi kız gördüm rüyamda 12. Haftada kendi doktorum koza benziyor dedi saklamadı kendini o sırada sırtını da döndü bunda hareket çok ediyordu bacağını kaldırmıyordu devlet hastanesindeki doktor da erkeğe benziyor dedi kaldım öyle ama içimdeki his kız :)