cakirbebek EsoMom_ doktor 2 dir kız diyor ama yüzde 90 diyor bacak arasını tam görmediği için kesin konusmiyim diyor ama kiz heralde yaa 😂
EsoMom_ cakirbebek bana çevremde herkes kız diyor yapay zekada 12. Haftada koz dedi şimdi yine atıcam 😆😆😆 Bu doktor erkeğe benzetince şaşırdım biraz Salı günü kendi doktoruma gidicem orda net belli olur belki :)
cakirbebek EsoMom_ ben kız hissediyordum zaten yapay zeka benimkinide kız hissetti etrafımda herkes erkek diyordu ama bir kızım var erkek olsun diye heralde öyle dediler doktor kız diyor bence de kız yani 😂
cakirbebek EsoMom_ ben bugün gitmiştim işte 3. Kez kız dedi ama net bacak arası görmediği için kesin soylemiyim diyor da işte 😂
misafir4578 Ysuf0204 yorumlarınıza fotoğrafı nasıl ekliyorsunuz aceba yardımcı olur musunuz ben yapamadim
erkilicc  Bana da bakar mısınıııız:)