Gull9186 ben 2 cocugumda da molfix kullandım sonra bim bezine geçtim hiç pisik olmadı genelde ilk prima kullanıp sonra degistirenlerin çoğu çocuğum çok pisik oldu tekrar prima aldık diyolar sonuçta herkesin maddi durumu her zaman iyi olmayabilir 3.çocuğum Olcak 1 numara yeni dogan aldım 1 paket şimdilik