Gull9186 Bez işi bebekten bebeğe değişiyor ben veya bir başkası size şu bez en iyisi diyemez...benim bebeğime a marka bebek bezi iyi gelmiştir sizin bebeğinize iyi gelmez başlası b markasından çok memnundur.... şimdilik aldığınız tek paketle kalın doğumdan sonra karar verirsiniz... alışma diye birşey yok değiştirebilirsiniz sonradan stok işinede sakın girmeyin bebeğin bedeni değişebiliyor ilk zamanlar hızlı kilo alıyorlar... ben doğumdan önce şöyle diyordum en ucuz bezle başlarım olmadı değiştiririm sleppy ile başladım gayet memnundum sonra bir arkadaş geldi bim in bezinden bahsetti 2 tanede denemem için bıraktı ben sleepyden daha çok beğendim bebeğimde bir sorun yaşamadı....
Bebek bezini değil ama stok yapacaksanız e bebek mağazasındaki baby me pofuduk alt açma örtülerini şiddetle tavsiye ederim... doğumdan itibaren bebeğinizin altını lavaboda suyla yıkayın mecbur kalmadıkça ıslak mendil asla dokundurmayın hatta alt temizleme pamukları var onlardan alın suyla ıslatıp ondan kullanın her altını açtığınızda bebeğinizi üşütmeden o alt açma bezi üzerinde poposunu havalandırın... pişiğin önüne bu şekildede geçebilirsiniz 2.5 aylık bebeğim var şükürler olsun bu şekilde bir kez bile pişik problemi yaşamadık