Nebiyeee biz ilk sonuçları aldığımızda inanamamıştık hamile olduğuma 🙄biraz yorucu geçmişti bizim için bu süreç 😌sonrasında görümcem sonuçları tanıdık bir doktora gönderdiğinde bebeğin cinsiyeti kız dedi ama ne kadar doğru bilmiyorum 😊daha çok yeniyiz kendi doktorumuz henüz birşey söylemedi 😀