Bsrnura canım selam benim 5. Deneme 5bb kalite embriyo transferi yapıldı ilk defa tuttu çok şükür inşallah şeninde tutar ben her tüp bebekte olduğunu hissediyordum hepsinde de normal kaste testler yapıyordum ama benim hep boş gebelik oluyordu bunda da aynı şekilde 5. Günden 12 güne kadar her gün test yaptım çoklu test almıştım kaste test olandan olmasaydı yıkılırdım sana 5. Gün yap demiyorum ama bence eğer olursa Silifke çıksa 7. Gün çıkar inşallah