ecooss amin anin canım benim ❤️ bu 2. Denemem geçen sene hamile kaldım kalbi durdu evde düşük yaptım parça kalınca kürtaj oldum ara verdik kanser şüphesi vardı onun için bi süreç geçirdim temiz çıktı sonuçlarım şükür 🤲🏻 sonrasında martta kendiliğinden hamile olduğumu öğrendim kimyasal gebelikmiş kaybettim şimdi işte tekrar sürece başladık dün transferim oldu bekliyorum bakalım 🤲🏻 ilk sürece göre tabi heyecanım yok birazda korkularım var işte bilmiyorum aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum çok zor günlerdi