Sumeyyekk Oznurozkatarr ayy çok şükür inaşllah nişey çıkmaz daha Allah’ın izniyle cinsiyet öğrendin mi
Oznurozkatarr Sumeyyekk inşallah canım benim 15+4 teyiz doktorum 10. Haftadan beri erkek tahmininde bulunuyor 😂
Sumeyyekk Oznurozkatarr ayyy gerçekten mi bende 13+4 doktor erkek dedi sonradan değişir mi bilmiyorum Rabbim kucağımıza almayı nasip etsin 🥹😍😍
Oznurozkatarr Sumeyyekk iki doktora gidiyorum biri tüp bebek doktorum takibimi yapıyor hala biri normal kadın doğum doktoru biri erkek diyor biri kız bakalım ne çıkacak 😂