Benimde hamileliğimin başlarında kanama alanım vardı ama hiç kanama görmemiştim kendim. progestan fitil kullanıyordum 11+4 de lekelenmem oldu doktora gittik hemen. Tekrar kanama alanım oluşmuş. progestanı 3 kez kullanmadım doktor ondan olmuştur dedi ama olabilir mi sizce de. 2 kez iğne kullanıcam fitile de devam. İnşAllah geçer çok sürmeden🙁