Takvime göre 6 nisanda yumurtlamam gözüküyordu 2 nisanda kontrole gittiğimde doktorum yumurtamin oluştuğunu birkaç gun icinde catlayabilecegini soyledi haftaya kontrol dedi, ovulasyon testi ile takip ettim ancak ilk denememdi pik zamani ne zaman bilmiyorum ama 5 nisandan itibaren siliklesme gordum. 2 nisan-6 nisan arasını degerlendirdik 8 nisanda kontrole gittiğimde doktor yumurtamin çatlamış oldugunu rahim duvarının kalinlastigini tutma ihtimalinin yuksek oldugunu soyledi. Su an 11+5im 🌸