@Edizhr bende 24 haftalıkken gittim 680 gram dedi gayet güzel dedi ama özele gitmiştim şehir hastanesi takipliyim dün 26+6 da gittim kilosuna 680 dedi yani 3 haftada hiç kilo almamış doktor iyi dedi ama şaşırdım ben yani haftaya özele gideceğim bişey yiyip içemiyorum düzenli ilaçlarımı alıyorum dün doktor normalde bişey demedi ben son dakikada sordum maşallah haftamız da falan hiçbir sıkıntı yok herseyimiz iyi acaba yanlismi olcum oldu