@Edizhr herseyimiz aynı maşallah iyi tutturmusuz😁benim doğum norml o yüzden dönmesi lazım ya dönmesinde değilim aslında benim ikinci kız doğumda döndü ama ben kötüyüm yemek yiyemiyorum mideme baskı yapiyor bulantısı kusması nefes alamıyorum transvers gelişte cok rahattım dün dönmüş ondan bu kadar zorluyor beni