Fatmanurr94 Bende halen düsünüyorum. Ikinci Isim olarak Ilay koymak istiyorum ama 1inci ismi secemedik. Galiba Zerda Ilay olcak😍
Ozgemlym Gulsena09 yaa biz 11+2 yiz henüz cinsiyet belli değil oğlum olursa Ateş çok istiyorum herkes çok hırçın olur vs böyle şetler söylüyor. Doğrumu görünce sormak istedim 😊🙏 bu arada ipek gayet güzel bence 😊
Gulsena09 Ozgemlym valla bize de ayni seyleri soyluyolardi hircin olur vs suan 6 aylik daha ama cok yorucu bi bebek diyemem
3boysmomm Gulsena09 ben eğer kızım olsaydı asya nare koymayı düşünüyordum ama 4. bebeğimde erkek olacak inşAllah ileride bi kızım olursa bu ismi koyacağım bence kulağa çok hoş geliyor🥰
Otuzarti3 Gulsena09 Bir kızım var ismi Umare şuan 3. Bebeğime hamileyim kız olursa Meryem düşünüyoruz. Söylenenler den de inci hoş
Elifeminask Gulsena09 bende kız bebek beklıyorm 22 haftadayı bende adını elis koymak istyrm aklımda ela ve efnanda var