Gulsena09 Arkadaslar bi oglum var ates adi simdi bide kizimiz olcak nasipse 20 haftalik olduk ama icimize sinen bi isim bulamadik aklimizda ipek vardi ama tam icimize sinmiyo gene de fikirlerinizi bekliyoruumm
Tatli_bebek12 Gulsena09 merabalar benimde oğlum var Ayaz ismi ikinci kızıma hamileyim ipek ve inci var aklımda bende kararsız kaldım ipek kulağıma çok hoş geliyor ama incide çok zarif bir isim geliyor
Geleneksel1anne Gulsena09 biz de bugün koyduk kesn olarak artık😂 23 haftalık oldu çocuk adı yoktu. Oğlum var adı Alp, kızımız da Ece olacak inşallah😍
Gulsena09 Tatli_bebek12 inci benim de aklimda olan isimlerden iki isimde cok zarif geliyo bana da ama bilemedim ya
Emhar Benimde kızım olucak inşallah eşim ela ismini çok seviyor bende başına Nehir koydum Nehir Ela ya karar verdik ama bunu koymasaydım almira güneş sahra elçin isimlerinide seviyorum
Gulsena09 Emhar ela ismide cok guzel geliyo bana ama abimin kizinin adi ela o yuzden onu elemek zorunda kaldik diger isimleri de dusunucem tesekkur ederim oneriniz icin
Tatli_bebek12 Ilkesmomy evet bana bunu diyende çok kişi oldu ayaz ve ayza uyumlu diye aklıma yatmiyorda değil teşekkür ederim 💖
Nesli97 Bende uzun bir düşünme süresinden sonra Ilgın koymaya karar verdim 😍 maysa da eşimin isteği başta kulağa çok uyumlu gelmese de ılgın maysa koyacağız
Geleneksel1anne Gulsena09 teşekkür ederim bizim de içimze sindi 😌 diğer seçeneklerimizi yazayım belki fikir olur. Ülkü,inci,ipek,bilge,asya,asel,birce,ilkim,idil
AysuPolat Gulsena09 ben 27 haftalık hamileyim daha isim bulamadık vallahi gerçekten zor benimde kızım olucak
Gulsena09 AysuPolat valla oyleymis biz ilk cocuk erkek olunca hic kiz ismi dusunmemistik simdi baya zorlaniyoruz