Borannnn canım doktorun elbette daha iyisini bilir ama bence çok değil. Haftasına göre hesap yapsan anne karnında olduğunu varsaysan mesela 32+4+1=37 haftalık 37 haftalık bebek 2300 olsa az derler valla ben sana deyim. Zaten o haftalar aldıklarını alıyor bebekler ister anne karnı ister dısarıda. İlk ay sonrası alma yavaşlıyor. Bence devam hele ki azaltmak hiç olmaz bence