Kızlar merhaba kızım 32 haftalık doğdu 20 gün yoğun bakımdan sonra eve geldik 1960 kiloyla diyetisyen 2 saatte bir 35 cc beslememi söyledi bende öyle yaptım 1 hafta sonra kontrole götürdüm 2.300 olmus sütüm yok mama alıyor bu seferde çok kilo almış 3 saatte besle dedi ben anlamadım napıcam 3 saatte besleyincede kilo almamış diyor cokmu almış sizce