Less58 ikievladaemanetci_ Merhaba bugün kontrolün vardı ne oldu ne dediler inşallah hersey yolundadır
ikievladaemanetci_ Less58 10 gündür yatıyorum ne çektiğimi bir ben bir Allah bilir sürecim çok stresliydi 3.5 yaşımda oğlumda var her saat bir yıl gibi geçti
Less58 ikievladaemanetci_ ne güzel canım valla benim kimsen yok eşim de calisiyor benim oğlum da 3.5 yaşında aynı şeyleri bende yaşıyorum şuan salıyı iple çekiyorum ama yatamıyorum ben maalesef
Less58 ikievladaemanetci_ olmadi ben de bi söyleyeyim gittiğimde kontrole en azından fitil olarak kullanım çok ağır geliyor kafam bulanıyor