Less58 6 haftamda bana da kese etrafinda kanama alani oldugunu söyledi, o kadar büyüktü ki, sanki ikiz gebelikmiş gibi gôrünüyordu. Progestan kullandim şuan 12 haftaliğ olduk çok şükür, yine kanama alanim var ama progestani kesmememi söyledi. 2 ay içmem gerektiğini de söyledi. Ve bol bol dinlen dedi, ağir şeyler kaldirma dedi. Şuan böyle devam ediyoruz bakalim nasil olucak