Nurellaaaaaaa1212 anladım canım geçmiş olsun bende önceki hamilelikte kilom vardı ve tansiyonum maalesef 33. Haftada doğum oldu bebeğim 10 gün yaşadı çok enfeksiyonu vardı dayanamadı sonra bende 22 kilo verdim ortalama ama değerlerim yerinde zaten diyetisyen ve sporla eşlik ettim şu an 11 haftalık gebeyim diğer doğumun üstünden 7.5 ay geçti daha bende kilo almadım değerlerim felan normal herşeyde sende kilo almadım kızdı deyünce sormak istedim bende değerlerime çok dikkat ettim ondan diyetisyene gittim çünkühani kendimi bitap düşürüp sorunlar yaşamak istemedim herşey Allahtan tabi ben kşlo almadım ama bende hamilelik şişkinliği başladı bence göbeğimden anlıyorum etrafımda ailelerde kimseye demedik daha onlarda ben çok zayıfladım ya şimdi kilo aldığımı anlıyolar ama halbuki tartı aynı ama yüzümde bi hamilelik tombiklği var sanki ve karnım çıkmaya başladı anlıyorum