Nurellaaaaaaa1212 valla kuzum bendede aynı arada bi kaşık ağrısı oluyor o kadar geçen hafta patrona stres yaptım sağ tarafıma düşüp bayılmışım iki doktor gördü bişey yok dedi çok şükür ama ben çok korkuyorum hayla kötü hisler geliyor ya sonradan bişey olduysa diye bebeğin kafasıda sağ taraftaymış