busegul_gul erkencikusss Merhaba bende 2 gün önce gebe olduğumu ogrendim bugun hastaneye gittim kese daha oluşmamiş daha küçük olduğu için kendini gostermiyor olabilirmiş moralinizi bozmayın 🌺
Nibozog erkencikusss 2 günde bir kan tahlili yaptırıp betanın doğru şekilde artıp armadığını takip etmen gerekir canım.2 günde bir aynı saatte vermelisin