ShutUp ben resimli magnet sayfasından bastırdım ama kalitesi güzel değil. iPhone 14 plus ile çektim fotoları çok canlı ve netti ama baskıda soluk hafif bulanık geldi. tabi dışarda 1 tanesi 20tlye çıkıyor fiyat performans olarak düşünülebilir. Ama tekrar tercih eder miyim hayır. Sosyopix öneriliyor kuzenim memnun kalmış ona bakacağım