Esrayusuf Anestezilik bişiyi yok bence. Ben girdiğimde titriyordum sinirim bozulmuştu nedense. İşlem sırasında çok hafif sızı hissettim onun dışında sıkıntı yoktu.10 dk bile sürmedi diyebilirim. İşlem sonrasında daha çok sinirim bozuldu hüngür hüngür ağladım tamamen psikolojik korkulacak bişi yok aslında ☺️ O gün regl ağrısı gibi kasık ağrım oldu kanama çok azdı. Ara ara verdikleri o sıvı geri geldi gün boyu. Benim tüplerimde sıkıntı yoktu. Tıkalı tüplerde biraz can yanabiliyor diyorlar. Korkmayın güzel düşünün umarım bir sıkıntı çıkmaz.