renes canım şişlide echomar görüntüleme merkezi var bende çekileceğim aramıştım 650₺ dedi you tubeden izledim o merkezi gayet kolay ağrısız işlem oluyor uzman doktor yapıyor çekerken filmi sanada anlatıyor doktorundan önce sonuç öğrenmiş oluyorsun ve o uzman doktor Bülent bey TV kanallarında çıkıyor bilgin olsun bende adetimi bekliyorum bitsin hemen çekeceğim