Merveth Merhaba hanımlar, Bilkent şehir hastanesinde amniyon sıvısı aldırmıştım. Ön sonuç temiz çıkmıştı. Asıl sonuçta trizomi18 riski çıktı. Oysa sonuçların %95 tutarlı olduğu söylenmişti. Başına gelen var mı?
Annabelle Merveth %99 tutarlidir amniyosentez sonucu. İlk defa farklı geldiğini duydum Allah sabır versin 🙏🏼😔
Redpepper Ön sonuç dediğiniz nedir ki amniyosentez sonucu tek veriliyor öncesinde başka bir sonuç verilmez
Merveth Redpepper işlemden 1 hafta sonra ön sonuç veriliyor.anne adaylarının merakını gidermek adına. 1,1.5 ay sonra asıl sonuç veriliyor.
Hhh03 Redpepper hayır veriliyo yaklaşık 1 hafta sonra ön sonuç veriliyo 1 ay sonrada genel sonuç veriliyo
Redpepper Merveth aa o nasıl oluyorki ben bu işteyim böyle bi sonuç vermiyoruz hiçbi şekilde ya. Peki ne önerdiler genetik uzmanıyla görüştünüzmü
Merveth Redpepper Redpepper kan tahlil sonuçlarına bakmadan Redpepper asıl sonuçta da tahlil sonuçlarıyla bir yorumluyorlar. Bizimkinde trizomi 18 dediler. Ön sonucumuz temizdi deyince. Tekrar inceleyeceğiz sizinki diye dönüş yaptılar. :(
Redpepper Annabelle biz vermiyoruz ben de ilk kez duydum böyle bişey, ön sonuç adı altında nasıl bi rapor merak ettim zaten sonuç vermek için belli analizleri yapmak gerekiyor yani ön sonuç diye ne yazılıyor mesela
Annabelle Redpepper öncelikle yaşamla bagdaşan 3 tane trizomi ve cinsiyet kromozomlarina bakılıyor. Bunu acele bir şekilde sonuclandiriyorlar. Ona da ön sonuç diyorlar. Eğer bunlarda sorun çıkarsa gebelik sonlandırma için gecikilmek istenmiyor. O yüzden hemen çıkıyor. Diğer trizomiler ya da hastalıklar zaten yaşamla bağdaşmadığı için anne karnında muhtemelen yaşam son bulur diye acele edilmiyor. Tüm karyotip incelemenin tamamlandığı bu rapor da nihai ya da kesin rapor olarak hastaya veriliyor
Redpepper Annabelle ilk defa duydum doğrusu biz direk raporu veriyoruz bu şekilde bir uygulamamız yok, ön rapor olarak tarif ettiğiniz şey zaten hiç sağlıklı birşey değil sanırım bikaç tane bölge inceleniyor ama bu kadar ciddi bir sonuç için fazla riskli
Merveth Ro21 ön sonucum temiz asıl sonuç için beklemedeyiz. Detaylı da sorun çıkmadı şükür. Perinatolog trizomi olsa kesinlikle ultrasonda anomali görülürdü dedi.
kullaniciadi2025 Merveth inşallah bir sorun yoktur sağlıkla kucağınıza alırsınız, yeni sonuçlar geldi mi karış mı testler acaba
Merveth kullaniciadi2025 çok teşekkür ederim evet sonuçlar karışmış. Şükür bebeğimiz sağlıklı çıktı🥰 darısı bekleyen herkesin başına. Allahım kimseyi sınamasın evladıyla
Merveth Onthewind teşekkürler 2li testim riskli çıktı. İlk çocuğumda da riskliydi onda yaptırmamıştım. Bu sefer ne akla hizmetse doktorun ısrarına yenik düştüm!
Hhh03 lovemomm777 fish testimi bilmiyorum yanlış yönlendirmek istemem ama amniyosentez den tam 1 hafta sonra ön sonucumuz çıkmıştı bu sanırım acil bişeysr hemen müdahele etmek için yapılan bişey