nehir_bozkiirr Mubbtela Var bence bende ilk test yaptığımda böyle olmuştu sonradan koyulaşıyor çizgi biraz silikti benimde o zaman 4 haftalıkmış
Siyahbeyaz_ Mubbtela inanmayın en güvenilir marka awox bildiğiniz gibi bunlar artık yalancı poztif veriyor bak bu ayın ki testim. ama adet oldum https://hizliresim.com/1506ffz
Mubbtela Kızlar maalesef ki negatif doktor apandisitten şüphelendi karın ağrımla alakalası eve gönderdi yarın doktora gideceğim çok saçma demek ki awox en güveniliri daha da başka marka test yapmam..
Sensedim Mubbtela kanda çıkmadımı yani bu testlerede yuh artık nasıl aldatıyor insanı hiç birine güvenilmiyor
Sensedim Mubbtela kasıklarda belinizde ağrı varmı bende tahlil verdim bekliyorum idrar enfeksiyonu sandım temiz gözüküyor tahlilde neden oluyor bu ağrılar bende anlamaya calışıyorum
yildizkaradag Mubbtela çok geçmiş olsun, önceliğin sağlığın tabii ki bebiş her zaman olur apandisit tehlikeli bir durum her şeyde bir hayır vardır iyi ki gitmişsin doktora habersiz bırakma emi? Dualarım seninle 🤲💕🌸
prensesinannesii1 Mubbtela canım ben de Duratest le test yaptım benim de silik çıktı ama bilmiyorum hamile miyim değil miyim ama çoğu kişi güvenilir olmadığını söylüyor o testin