İğne yaptırdığınız için pozitif çıkabilir. Doktorunuza güvenin zaten uyuşmazlık olsa bile anne karnında sadece perinatolog takibi yapılıyor başka bişey yapılmıyor. İlk gebeliğimde benim iğne yapılmadan hep pozitif çıktı hakkaten de bebek pozitif doğdu ama Allaha şükür bir sıkıntımız olmadı perinatolog takibine gittim düzenli olarak. Şimdi yine hamileyim hep negatif çıkıyor kanamam da yok o yüzden iğne yine yapılmadı mesela