8haftalıkken lekelenmem oldu bu test yapıldı negatif çıktı doktorum uyuşmazlık iğnesine gerek duymadı,17.haftamda lekelenme yeniden oldu bu test yeniden yapıldı yine negatif çıktı ama önlem amaçlı uyuşmazlık iğnesi vuruldu şimdi 28haftalık olduk yine kan verdim indirekt pozitif çıktı böyle bir durum yaşayan oldu mu negatiften pozitife neden döndü bundan sonrası için ne olacak,doktoruma yarın sonuçları gösterebileceğim yardımcı olabilecek olan var mı