tam 39 olduk bugün aşırı baskı var, göbeğim o kadar düştü ki aşada sallanıyor bacaklarımı birbirine yaklaştıramıyorum oturamıyorum:( vajina ağrısı kasılmalar derken çok yoruldum. nst de sancı çıkıyor ama ne nişan ne açılma var. bebek 3870kg doktorum bu cuma kontrolde suni başlatadabilir hazırlıklı gideceğim. bebek kilolu olduğu için bekletmez diye düşünüyorum:/