Bsrass Cuma günü sezaryenimiz var büyük heyecan ve korkularımız var ve haliyle fazlasıyla ağırlaştık o yüzden ağrılarımız fazla zorlamaya başladı hele de bir tane daha bebişiniz varsa sizlerde durun nasıl ne zaman doğumunuz
Almina09 Bsrass 36+1 17 günüm kaldı çok zorlanmaya başladım kasılmalar ağrılar haliyle havalarda çok sıcak gidiyor. Hayırlısıyla Bi doğursaydık 🥰
Kubra001111 Bsrass 37+0 normal doğum bekliyoruz bu Haziran ayı içinde inşallah sağlıkla kucağımıza alalım
Seymaaa05 ay_naber_ayol En kısa sürede siz de netleştirirsiniz inşallah tarihi 🥰 çünkü bu hafta ben çok zorlandım ileriyi düşünemiyorum 😂
ay_naber_ayol 38+4 ile bekliyoruz bakalım bugün kontrol vardı keyfi baya yerinde en ufak bir doğum belirtisi yok 😂
ay_naber_ayol Seymaaa05 gerçekten çok zorlayıcı geçti benim de önden küçük oğlum var bir de bayram vs derken mahvoldum. Bugün de midemi üşütmüşüm hiç iyi değilim 😢 en kısa sürede kavuşmak istiyorum ama bir yandan da korkuyorum hayırlısı 🥹
Bsrass Melissayda ilki erkek çocuk bu kız olucak araları 2 yaş iki ay olucak tam bakalım neler bekliyor bizi 😅
Melisahmet Bsrass 37+5 bende çok zorlanıyorum. Bebek haftalardır kanalda çok baskı ağrı var. Biran önce doğsun istiyorum 🥹