Hatice_11 benim de 3 sene olmuştu ikimizde de sıkıntı yoktu rahim filmi de çekilmiştim. Sizin kürtajınız var benim gebelik hiç olmamıştı. Doktorum hemen klomen başlayalım dedi yumurtlama takibi de yaptı. Klomenle olmayınca hemen letuya geçti çok şükür 2. Ay da tuttu. Aşılamadan önce sizde deneyin bence benim doktorum 6 ay böyle deneyeceğiz demişti