remse46 Kurtajdan sonra toplam 6. Deneme klomen ile 3. Deneme yine negatif Klomen ile bile neden tutmuyor olabilir benzer sureci yasamis olan var mi bu asamada ne yapmam gerekli
asil15 remse46 daha önceki gebelik süreniz ne kadardı artı kontrolde doktor ne dedi acaba rahim toparlanmadigu icinmi kalamıyorsunuz.
Ayseguls_baby remse46 ben 3 sene sebepsiz hamile kalamıyordum 1. Deneme klomenle olmadı. 2. Deneme letuyla hamile kaldım femara muadili. Doktorum letunun klomenden daha etkili olduğunu söylemişti. Daha kaliteli yumurta yapıyor dedi
Sementa63 Trendyolda bir ürün var hayıt tohumu, aslan pençesi, papatya, yaban mersini, zerdeçal ekstraktı diye bir karışım onu kullandım bide soğan suyu içtim kistim vardı diye, klomen ve çatlatma iğnesi oldum ve Erbatab folik asit kullandım iki ay
Katker1 Soğan suyu çok iyi şu kahwerengi kabuklarını özellikle kat hemde soğanı 4 e böl 2 bardak suyla kaynat aç karnına sabah akşam iç..
asil15 remse46 belki zamanı değil canım eminim çok duymuşsunuzdur da üstüne dusunce olmuyor bende 40 gün önce kurtaj oldum şuan ilk reglimi oldum ama karar aldım asla üstüne dusmuycem zamanı gelince nasıl olsa diyeri gibi gelir yine.
Kubra998 remse46 canim.b3nde kurtajdan sonra 2 buçuk sene bebeğimi bekledim ama olmadi sonra tam umudumu kaybettiğim ay hamile olduğumu öğrendim
Kubra998 remse46 hicbirsey kullanmadım doktorum bi sıkıntı y9k demişti yumurtlama takibinde de bisey cikmadi
Hatice_11 Ayseguls_baby Eylül’de 5 sene olacak . Ekim’de kurtaj oldum . Hala gebelik elde edemedim doktora gittik eşimde de bende de bir sıkıntı çıkmadı . Aşılama önerdi doktorum da
Ayseguls_baby Hatice_11 benim de 3 sene olmuştu ikimizde de sıkıntı yoktu rahim filmi de çekilmiştim. Sizin kürtajınız var benim gebelik hiç olmamıştı. Doktorum hemen klomen başlayalım dedi yumurtlama takibi de yaptı. Klomenle olmayınca hemen letuya geçti çok şükür 2. Ay da tuttu. Aşılamadan önce sizde deneyin bence benim doktorum 6 ay böyle deneyeceğiz demişti