Esma006 35+1 son iki gündür belimin sol tarafı ağrıyor yaklaşık bir haftadır da artık geceleri sık sık uyanıyorum sıcak basmasından, ayaklar daki ödemden de bahsetmiyorum 🙄😔 bu arada benim bebiş doğum pozisyonunu almadı herhalde hep ayaklarını sağ tarafımda hissediyorum ya sizin de öyle mi