Konudan bağımsız olacak benim size sorum kusura bakmayın bilgim olsa yazardım ama pihtilasma olduğu için erken öğrenmem gerekiyor demişsiniz. Bende de pıhtılaşma sorunu olabileceğini söylemişti doktor, istediği testleri de yaptırmıştım. Şu an 4+2′deyim ama pıhtılaşma olunca ne gibi şeyler yapılıyor