Burcutku ebelerim çok iyiydi.
Benim salı gecesi oldu çarşamba gecesi doğum yaptım toplam 3 ebe değişti.
hepsi çok iyiydi.
eşimi içeri aldılar, bana pilates topu getirdiler , stajyer ebeler vardı onları başıma dikip sürekli masaj yaptırdılar.
doğum yaparken ıkınırken kakam geldi süreki onu bile gıkı çıkmadan devamlı devamlı temizledi.
ben çok memnun kaldım.
Doğum yapana kadar doğumhanede tekli odadasın yanında kimse yok yani.
Annem ziyaret saatinde içeri aldılar ama benim ebem içerde doğum olmadığı bi vakit eşimide aldı 1 saate yakın kaldı.
doğumdan sonra normal odalara geçiyorsun orda odalar 2 kişilik.
yanında biri olmasıda şans.