4 haziranda sivas numunede doğum yaptım.
salı gece yatış yapıp çarşamba gece doğum yaptım.
toplam 3 ebe değişti nöbeti benimle ilgilenen.
sancı çektiğim oda ayrıydı. yanımda başka hiçbir hasta yoktu.
Ebelerimin 3’üde çok iyi ve tatlı dilliydi.
Daha öncesinde numune için beni çok korkutmuşlardı azarlıyorlar falan diye.
Ama benim ebelerim çok iyiyidi.
Annem görüş saatlerinde sürekli yanıma girdi geldi.
Hatta bi ebe içerde doğum olmadığı vakit eşimi yanıma çağırdı 1 saat benimle kaldı sırtıma masaj yaptı pilates topu getirdi onda pilates yaptırtdı.
Stajyer ebelere sürekli bana masaj yaptırdı.
Sivas numunede doğum yapmayı düşünüp tereddütleri olanlar ben çok memnun kaldım.
Gebelikte sürekli Medicanada kontrollerim oldu ona rağmen doğumu Numune tercih ettiğim için hiç pişman değilim.
Çünkü sancı ve bekleme sürem çoktu bu süreyle beni Medicanada kesinlikle sezeryana almışlardı.
Normal doğum isteyip hiç bir zorunlu hal yokken sezeryane dönmek istemiyorsanız Numuneyi tercih edebilirsiniz.