3_bebelianne Kkardelenn1 38sonrası yapıyor bakalım canım arkadaşımı 39haftada almıştı aynı doktor göreceğiz çarşambadan sonra😊
5_erkek_annesi Kkardelenn1 26 haftadan beri gitmeyen ben cuma gidiyorum 31 haftadayım çok özledim oğluşu😍
5_erkek_annesi Kkardelenn1 zor duruyorum 😂ama gitmişken en azından büyük haftada gideyim diyorum görmek için tam yüz hatlarını görmek için bide erkenden gidilince bişey yapılmıyor hareketlerini de hissettim için sıkıntı olduğunu düşünmediğim için 🥰
Kkardelenn1 5_erkek_annesi kız ben 33 de geldim bugün beş parmağını açmış suratına yerleştirmiş 😂geliyoz da n’oluyo nazlı bu bebekler
5_erkek_annesi Kkardelenn1 ayyy kuzucuk 😂benimkisi ne zaman gitsem yüzü açık ama ufak belli olmuyordu net istediğim gibi inşallah bu seferde açık olurda renkli fotoğraf alırım 🙈
Kkardelenn1 5_erkek_annesi demekki çok güzel saklıyor kendini diyoruz biz 😂aminn inşallah sağlıkla huzurla kavusalım