Eslem2112 9 ay boyunca her adet günümde kahverengi lekem oldu.hatta ilk 3-4 ay farklı doktorlara gittim.sorun yok dediler plesantam aşagı yerleşimliydi belki ondandır.ama son aylarda bi bakıyodum 2-3damla kahverengi leke gelmiş hesaplıyodum adet günüm oluyodu