1_Pandackk Eslem2112 bende kanama oldu reglim gecikti baya adet oluyorum sandim gebelik testi yaptım pozitif kan verdim gebelik vardi progestan başladı doktorum
GirlandBoy_Mom Eslem2112 yani bi yap istersen insan kendindeki değişiklikleri farkediyor ve şüphe oluşuyor ister istemez
Eslem2112 Burnosunn_annesi doktora acele etmek istemiyorum cnm bi bakim devam ederse lekelenme öyle giderim
umtbebe Eslem2112 benimde adetim biteli 14 gün oldu tekrardan kahverengi lekenme oldu ondan sonra adet oldum 3 gün sürdü durdu kahverengi leke ile birlikte şimdi bende doktora gidicem