Anneyim2626 Ksnmera hala ogrenemedik 2 hafta sonra detaylı var bakicaz orada gorucekler mı 20 hafta +3 günlük olduk 🥰 doğum Ekim 23 ten sonra hayırlısı bakalim
hilal_tas94 cicibiciannem benimde 18-19 gibi alırız dedi doktor 😄 hayırlısıyla inşallah kucağımıza alırız ❤️
goncasln Öğrendim çok şükür kızım oluyor 🌸 oğlumda ekim doğumlu şimdi kısmetse kızımda ekim olacak tarih net değil 😅
Busra_ercan4 Anneyim2626 aynı haftalar benım 20+2 oldu erkek dedı doktormuz 😍 ama 13 haftada gösterdi bızımkı
sibelzullu 23+5 olcam hala bilmiyorum detayli da da baktı bakti kiz gibi ama emin degilim dedi önceki kontrollerde baska doktorlar da kiz gibi ama emin degilim demislerdi heralde erkek fatma geliyor 😅
Ksnmera sibelzullu hahah bazen bende aynı şeyi düşünüyorum bir öyle bir böyle emin değiliz diyip duruyorlar
kimebaktin4 Ksnmera banada çıkıntı yok dedi ayrıntılı ultrason da net olur o gün bol bol çikolata ye 😂
fiorae Melo2 bizim ki de cok erken gosterdi ultrasonu acar acmaz sok olmustuk surpriz yapacaktik 🤣🤣 dr kiz gibi de gordum dedi diye dna testinten sonra pasta yaptirdik ama maviydi 😅
minismom Ksnmera ekim sonu kasım bası gosteriyo uygulama cinsiyeti daha ogrenemedim bende yarın kontrol var insallah ogrenirim artık 😂