Mariam2 Eslem2112 yok soyileme zaten bende bişey demyicem neyise yine eczaneden alirm ama gün geçerse bu sefer yoksa kafa yedim ama pek hamile kalacağını sanmıyorum bisuru ilaç ve fitl kulanyoorum
Mariam2 Eslem2112 gen ayı 20 gün sonra oldum yine 1 Haziran regl oldum 6 de biti ama akintim içi pembe çizgiler var anladim ki 🤣
asil15 Mariam2 surebilirmis burda bir komşunun gelini 5 ay adet olmuş şaka gibi hamileliğin 5.ayda öğrenmiş.
Eslem2112 staRmama tüm happy mom halkı rahata ersin dimi sen saklanmış olmalısın ne demek aşko anlayamadım 🙂
Eslem2112 Burnosunn_annesi kafayı yedim ben nie böyle oldum bilmiyorum ki 😂yrın bi tane daha yaparım aşkım atarım bakalım
asil15 Eslem2112 var gibide yok gibide test bozuk gibide degil gibide ay kız bende şaşırdım vallahi regli regli kendimi hamile sanıp test yapasım var.😅sen en iyisi bi doktora git hepimizin merakını gider bence.buarad kanaman ne durumda.
Eslem2112 Birbebisannesi bnde anlamadım awoxu pek bilmem dün de yapmıştım pek benzemiyorlar ama awox kutuluydu 😐