mardine474 Hnd3551 şuan durumunuz nedır acaba? Allahım yardımcınız olsun havuç suyunu öneren cok olmustu
DidemY Hnd3551 benim alt sınırda erken doğum dediler karpuz ve havuç suyu bol bol karpuz ye sürekli havuç suyu iç 38+0 da şükür kucağıma aldım ben❤️ 1 hafta karpuz yedim doktor ne yaptın düzeldi demişti bir umut dene ❤️ sağlıkla kucağına alırsın inşallah
Hnd3551 Onu yazdığım gün doğum gerçekleşti. 22+2 12 gün yoğun bakım süreci sonunda bebeğimi kaybettim
endlesslove1 Hnd3551 başınız sağolsun aynı yoldan gitmiş bir anne olarak acınızı en derinden hissediyorum
Hnd3551 G-k yaptırdığım gün kanamam arttı ve suyum geldi etkisi var mı bilmiyorum ama insanın aklına her şey geliyor
G-k Hnd3551 ben tenanoz aşısı olsun 22 haftada, ve 25′inci haftada normal kontrole gittiğimde suyum bitmiş bebek ölmüştü. Ve gelişimi 22 haftada durmuştu. Bence aşıdan oldu, o yüzden diğer gebeliğin için gebe kalmadan aşı oldum. Gebeyken aşı olmadım.