Hnd3551 Haftada suyumun bittiğini söylediler sonlandıralım dediler ama kalbi attığı sürece devam edeceğiz haftamız çok küçük böyle olup olumlu hikayesi olan var mı
Celestial Hnd3551 çok geçmiş olsun fetal anatomisini incelediler mi? Amniyon sıvısı bebeğin böbrekleriyle falan mı alakalı yoksa zarı mı yırtıldı sebebi için ne dediler?
Mariam2 Hnd3551 çok geçmiş olsun ama korkutmak istmyiorum hafta daha çok erken benim bile 23 haftalık erken doğum riski vardı doktor bu hafta doğarsa yaşama şansı çok düşük dedi umarım bı mucize olur da hayiata tutunur yavrunuz
Mariam2 @“Hnd3551”#p37043324erşeyi güzel olabilir hala şansı var umarım minik bu savaşı kazanır ben varia okadar çektim bı muczyile doğdu ümit kesilmez dua ediyorum minik yavrunuz için ♥️
Hnd3551 Ebru_ebru hastanede yatışım var doğum başlayana kadar bekleyeceğiz. 34 e kadar bekleyeceğiz bakalım daha önce gelmek istemezse
Hamisbirisi1 Bir yakınımız 24. Haftasında doğumu oldu. 700 gr doğmuş bebek ve şuan küvezde fakat yaşıyor❤️ Bir takım sağlık problemleri var şuan için ama geçici bir süreç olduğunu söylemişler. Umarım sizin bebeğinize de Rabbim ömür ve şifa verir 🫶
Hamisbirisi1 Hnd3551 3. Çocuğu aslında. İlk 2 çocuğunda hiç böyle bir problem yaşamamış. Sohbet ediyorduk annesiyle ben ondan bir kaç hafta öndeydim bir anda doğumu başladığına dair haberi geldi apar topar oldu. Suyu gelmiş sezeryana alındı acilen
Hnd3551 G-k yaptırdığım gün kanamam arttı ve suyum geldi etkisi var mı bilmiyorum ama insanın aklına her şey geliyor