Tontis2025 Ozgeanne ben nefes alamıyorum sizin göbüşünüz aşağı mı indi acaba ikinci gebelikte sezaryen olacaksınız sanırım
Ozgeanne Tontis2025 evet aradan geçen süre baya var unuttum diyebiliriz 😁 aslında çok inmedi ama eskisi kadar da yukarıda değil daha çok aşağıda hissediyorum hareketlerini. İlkinde böyle ağrı vs yaşadım mi hatırlamıyorum 7 sene sonra tekrar bebek düşününce 🙈 bu hafta nst var herhalde belli bir düşünce olur Dr da.
Nisaacarr Seymaaa05 bende sezaryen istiyordum doktor zorunda kalırsak yaparız şuanlık normal doğum dedi 38+6 arada sancı bazen oluyor tuvalete gidince geçiyor anlamadım psikolojik sanırım🥲
Seymaaa05 Nisaacarr Benim bebiş pozisyonunu seçti ne bas asagı ne makat yan pozisyonda kaldı 🤣 o yüzden netleştirdik .
Mavisannexl Tontis2025 38+6′yım 5 kilo aldım çoğunlukla kuyruk sokumu agrisi yoruyor beni sancı pek olmuyor ama kasılma oluyor bebek toplanıp sertlestiriyor sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun 🤲🏻🥰
Eliff_56 Mavisannexl bnde aynı durumdayım ne sancı ne açılma var sizin bebeğiniz erkek mi erkekler geç gelir derler
Nisaacarr Seymaaa05 çatı muaynesinden sonra kesinleşicek benimde daha muayne olmadı korkuyorum da bakalım🥳🥳
Mry2020 Tontis2025 37+0 dün misafirim vardı yoruldum gece ağrıdan yorgunluktan uyuyamadım 12 kilo aldım gibi ödemim de var ayaklarımda kilo doğumdan sonra 10-15 güne kadar epey gidiyor merak etme benim ikinci doğumum olacak inşallah
kutaymoms Tontis2025 36+4 üz 10 kg aldım, iki akşamdır kasıklarıma sancı giriyor bebiş aşağıya baskı yapıyor 🐣
Zeynep_Sedat Tontis2025 37+6 olduk. 13 kilo almışım. Sancım geçen haftalarda çok vardı ama bu hafta yok. Kasılmalarım var. Sürekli bir yere toplanıyor rahatsız ediyor buda beni. İnşallah bir hafta içinde gelir çok yoruldum
3bebelihunili Tontis2025 38+2deyiz 11 haziranda doguruyorum inşallah 3. sezeryanim olacak🥹 11 kilo aldım artık yuruyemiyorum çok agirlastim bir an önce doğurmak istiyorum 🙏🏻🥰😂
Nisaacarr Seymaaa05 çatı muaynesi yapıp yapmiyacağını da söylemedi daha bir arkadaşım daha o doktora gidiyor herkese yapmıyormuş dedi bekliyorum bende korkuyorum da bi yandan yapılır diye
esmaugurrr 37+2 benimde bugün aşırı kasılma var nerdeyse bazen 5 dk kadar sürüyor onun haricinde vajinada batmalar, dönerken zorlanma,terleme çok fazla özellikle kasıldığımda bide su gibi akıntı geliyor artık gelsin istiyorum beklemedeyim
Angel23 esmaugurrr be inde akıntım çok fazla ve aşırı terliyorum 38. Haftadayım ikinci gebelik ilk normal inşallah buda normal doğum olur çok bebek karnımda.toplaniyor artik