Herkese merhaba, ben de yarın 37. Haftama giriş yapacağım inşallah ❣️ 2. Gebelik ilki sezaryen ile doğum oldu. Ama son zamanlarda artık rahat nefes almaya başladığımi hissediyorum bir de araba olsun başka bir hareketlilik olsun toplanıp kasılıyor karnimda sizde de durum böyle mi ve vajinal batma ağrı yaşıyor musunuz? Doğum başlangıcı mı diye düşünüyorum bazen