Nursah2 ilk gebeliğim. 36.haftada çok ani bir şekilde başladı. Başlarda kendimi mi yordum, 3 4 gün temizlik yaptım ondan mı oldu diye düşünüyordum. Sol kalçama sanki bıçak saplanıyor. Bel, kasık ve bacak ağrısı oluyor. Kasık geçti kalça başladı. Topallıyorum bazen. Bir de ayaklarım o kadar çok şişiyor ki . Bazen iğne batiriyorlar üzerine gibi oluyor. Sizin adet ağrısı gibi agriniz oluyor mu çok sık olmasa da ?