Kızlar avox test yaptım silik çizgi çıktı ilk gebeliğim de geç döllenmeydi 36 . Günündeyim 4 Mayıs son adet daha önce de test yaptım negatif çıktı erken yaptım sanırım ama fotoğraf yüklemeyi bilmiyorum awox yanıltmaz dimi Pcos var bende ilk gebeliğim çöz zor oldu aşılamalar vs 2.5 senenin sonunda kendiliğinden oldu bunuda bayadır deniyoruz ama çok heyecanlandım şimdi keşke fotoğraf atabilsem