Bence ilk doğumsa/bebekse yanınızda annenizin kalmasının faydası olacaktır. Bebegi giydir çıkar, alt değiştir, anneyle ilgilen … eş bunların hepsini tek başına karsilayamayabilir, hem kendiside ilk kez baba oluyor heyecanlı malum:) daha tecrübeli birinin refakatçi olmasından yanayım. Ama eşte tabi ki sürekli gelip gitsin. Yalnız bırakmasın:) kayinvalideyide kırmayın bırakın beklesin koridorlarda😁 kendini yorar ama onunda heyecanı iste yaziktir. :)