sonbahar_2322 Edagis45 Benim de birşeyim yok her zmn oluyor Anlamış değilim kahverengi lekelenme de oldu Bı ara ama şuan normal kan geliyor Enfeksiyon olabilir diye doktor ilaç vermişti bı ara
sonbahar_2322 Edagis45 Aynen ilaki böyle olan çok vardir Endişe etmemek gerek bu durumda sakin kalmak lazım