Btl_akkurr sonbahar_2322 gebelikte hiç bir kanama normal değildir canım lütfen acile gidin yada bir doktora görünün kadın doğum
bebek_29 sonbahar_2322 hemen acile git canım çok geçmiş olsun böyle durumlarda direkt acile gitmem gerekiyor kanama gebelikte tehlikeli
Sevgilimmmmmmm sonbahar_2322 kan uyuşmazlığı denince direkt akla eş gelmeli zaten🤣 acile git ama kanama devam ediyorsa
sonbahar_2322 Btl_akkurr Gittim bebek gayet iyi şükürler olsun 🙏🏻 Canı sıkılıyor minoşumun her zaman oluyor
sonbahar_2322 staRmama Gittim canım bebeğim gayet iyi Hareketlerini hissediyorum 🙏🏻 bişey yok dediler Her zmn oluyor bende
Btl_akkurr sonbahar_2322 bende ilk gebeliğimde öyleydim ya 6 ayıma kadar kanama parça gördüm hep bebişlerimiz iyi olsunda gerisi önemli değil
Edagis45 sonbahar_2322 bendede var oku haftatır açık kahve falan sadece peçeteye gelıyor hastanede kaldım vurgun herseyıme baktılar bısey bulamadılar önlem amaçlı progestan magnezyum verdiler 28 haftalığım
sonbahar_2322 Edagis45 Benim de birşeyim yok her zmn oluyor Anlamış değilim kahverengi lekelenme de oldu Bı ara ama şuan normal kan geliyor Enfeksiyon olabilir diye doktor ilaç vermişti bı ara